Zaufanie to waluta przyszłości. Dzięki niemu wspólnie możemy osiągać więcej. Synergia to cel naszego działania, a nic nie buduje wieloletniej współpracy, jak bezpieczeństwo i pewność rzetelnie wykonanego zlecenia.
Dzięki najnowocześniejszym rozwiązaniom zastosowanym przez naszą firmę, znalezienie dowolnego dokumentu zajmie Państwu zaledwie kilka sekund i będzie możliwe niezależnie od miejsca, w którym Państwo będziecie aktualnie przebywać. Takie rozwiązanie, jak elektroniczna archiwizacja pomaga również zachować w firmie porządek i zapewnić więcej wolnej przestrzeni. Gwarantuje także sprawny przepływ dokumentów między poszczególnymi komórkami przedsiębiorstwa.
Nasza koncepcja to nowoczesna, elektroniczna archiwizacja dokumentów księgowych oraz kadrowo-płacowych, które znajdują się w Państwa firmie, niezależnie od ich wielkości i rodzaju. Dokument, który wpływa do archiwum, jest natychmiastowo przetwarzany do wersji elektronicznej i digitalizowany. Papierowa kopia jest bezpiecznie magazynowana a informacja, którą przenosiła w pełni dostępna. Dzięki połączeniu ze sobą skanera i szybkich baz danych wszystkie akta mogą zostać w łatwy sposób skatalogowane w specjalnych wirtualnych segregatorach i teczkach.
Wszelkie załączniki mogą być dodawane przez Państwa poprzez stronę internetową, która po ich umieszczeniu generuje link do Elektronicznego Archiwum.
Bezwzględne bezpieczeństwo i poufność przekazanych nam dokumentów oraz danych zapewnia system informatyczny i wykwalifikowana kadra pracowników archiwum.