Archiwizacja elektroniczna

Proponujemy Państwu prowadzenie archiwum elektronicznego ze stałym dostępem do dokumentacji firmy. Dzięki zastosowaniu najnowocześniejszych rozwiązań, znalezienie dowolnego dokumentu zajmie Państwu zaledwie kilka sekund i możliwe będzie niezależnie od miejsca, w którym Państwo przebywają.

 

Nasza koncepcja to nowoczesne archiwum dokumentów papierowych i elektronicznych, niezależnie od ich wielkości i rodzaju. Dokument, który wpływa do archiwum jest natychmiastowo przetwarzany do wersji elektronicznej i wprowadzany do autorskiego systemu zarządzającego pracą archiwum. Papierowa kopia jest bezpiecznie magazynowana a informacja, którą przenosiła w pełni dostępna.

Bezwzględne bezpieczeństwo i poufność przekazanych nam dokumentów oraz danych zapewnia system informatyczny oraz wykwalifikowana kadra pracowników archiwum.

 

Zlecenie prowadzenia archiwum przynosi wiele korzyści:

  • eliminuje konieczność posiadania i utrzymania oddzielnej powierzchni biurowej do składowania dokumentacji,
  • zwiększa efektywność pracy – odciąża osoby odpowiedzialne za prowadzenie archiwum  i wyszukiwanie dokumentów,
    pozwala skoncentrować się na innych ważnych zadaniach,
  • zwiększa efektywność zarządzania dokumentacją poprzez wykorzystanie wyspecjalizowanych narzędzi umożliwiających
    natychmiastowy dostęp do potrzebnych  danych.

Cena do uzgodnienia.